Klaar voor de start? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu Klaar voor de start? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start?

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Mirte

25 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Morgen is het zover. Mirte wordt geopereerd aan haar rug. Mirte heeft scoliose, een kromming aan haar ruggengraat. Dat weten we al jaren en Mirte heeft daarom ook al een paar jaar een korset waarvan de hoop was dat het de kromming in haar rug tijdens de groei zou verminderen of in elk geval dat die niet erger zou worden. Helaas. In het voorjaar kregen we te horen dat de kromming flink was toegenomen en dat Mirte geopereerd moet worden om haar rug vast en recht te zetten.

En nu is het dan zover. Gisteren hebben we al een hele dag in het Sophia Kinderziekenhuis doorgebracht en duidelijk te horen gekregen hoe de operatie en de revalidatie als het goed is gaan verlopen. We zijn vol vertrouwen maar ons ook bewust van de risico's. Spannend dus allemaal. Mirte houdt zich goed en slaat zich er als een echte bikkel doorheen. Dus we zijn vooral apetrots!

• 25 Oktober 2017 - 22:13

Bert:

Poe.. dat wordt idd een spannende dag morgen! Heel veel sterkte allemaal!

• 25 Oktober 2017 - 22:25

Ilse:

We denken aan jullie .... liefs WAKI

• 25 Oktober 2017 - 22:35

Oma:

Slaap lekker lieve Mirte.
    Morgen veel succes. Ik denk aan jou.Dikke knuffel.
    Liefs Oma

• 26 Oktober 2017 - 14:41

Marijke Van Der Zwet :

Mirte heel veel sterkte gewenst met je verblijf in het ziekenhuis en we hopen dat alles weer snel beter gaat.

groetjes vanuit Zeewolde van
    Marijke en Nico

• 27 Oktober 2017 - 13:10

Trudie Veldman:

Lieve Mirte en fam.

Wat zullen jullie gisteren een spannende dag hebben gehad, heel veel sterkte voor wat nog komen gaat.
    Respect voor jullie als gezin.

liefs,
    John en Trudie