Goed slapen doet wonderen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu Goed slapen doet wonderen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu

Goed slapen doet wonderen

Blijf op de hoogte en volg Mirte

28 Oktober 2017 | Nederland, Almere Stad

Mirte heeft een hele goede nacht gehad en dat maakt dat ik echt een ander meisje aantref dan we de afgelopen dagen zagen. Ze doet een spelletje met papa en heeft weer wat meer praatjes en is veel meer ontspannen.

De fysio komt langs en zet Mirte 60 graden rechtop. Dat is flink wennen en het kost haar veel maar ze vindt het ook fijn om weer rond te kunnen kijken.

Slapen tussen de middag vindt ze onzin, dat is voor baby's. Maar even de gordijnen dicht, licht uit en een cd'tje aan is fijn. En dat daarbij dan soms je ogen dicht vallen, ach.....

Fijne dag vandaag!

• 28 Oktober 2017 - 14:58

Pim & Erlijne:

wat ontzettend fijn! zet 'm op Mirte!

• 28 Oktober 2017 - 15:58

Sjac & Bets:

Mirte, je bent een toppertje!

We vinden het zo fijn voor je dat de operatie is geslaagd! Succes!

• 28 Oktober 2017 - 16:08

Marijke Van Der Zwet:

Hè dat zijn alvast weer betere berichten. Hoop dat het herstel goed gaat. Veel sterkte met alles en voor hulp kun je bellen hoor.

• 28 Oktober 2017 - 19:24

Trudie En John :

Lieve Mirte, wat fijn dat je even wat rechtop hebt kunnen zitten en je papa, mama en je broer en zusjes beter kunt zien

• 28 Oktober 2017 - 20:35

Truus:

Fijn dat het een beetje beter gaat toi toi toi

• 29 Oktober 2017 - 10:29

Mieke:

Wat een goed bericht! Fijn, Mirte, dat je je wat beter voelt!
    Liefs, Mieke

• 29 Oktober 2017 - 18:55

Bert:

Smiddags slapen is voor baby’s?! Haha.. dat zijn goede signalen! Fijn die positieve geluiden! Blij dat te horen voor jullie! Hou jullie sterk allemaal!