Intensive Care - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu Intensive Care - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu

Intensive Care

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Mirte

26 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Na een lange dag wachten arriveren we om 3 uur op de afdeling. Daar duurt het uiteindelijk nog tot half 5 voordat de arts ons komt vertellen dat de operatie geslaagd is. Mirte is veel bloed verloren maar ze hebben haar een stuk rechter kunnen zetten. Er valt heel veel spanning van ons af als we dat te horen krijgen. Vervolgens moeten we nog even wachten voor ze op de IC is gearriveerd maar dan kunnen we eindelijk naar haar toe.

Er ligt een heel bleek meisje aan heel veel slangetjes tussen allerlei apparaten. Niks engs als je ER zit te kijken maar toch heel wat anders als je je dochter daar zo ziet liggen. Verpleegkundige Miranda is een goede match. Ze is duidelijk rustig en houdt van een grapje. Ze legt ons alles wat er gebeurt uit en na ons poosje opent Mirte haar ogen en wordt ze steeds wakkerder. Als ze dan ook weer op de flauwe grapjes van papa reageert zien we ons meisje weer terug. We zijn deze dagen verbaasd over hoe stoer Mirte is. Ze maakt contact met de artsen en verpleegkundigen die ze tegenkomt en werkt goed mee. Zoals tante Anneke het zegt; Mirte is supersterkstoer!

En nu kijken we Pippi Langkous (bijna net zo supersterkstoer als Mirte) en heeft ze al een hele beker appelsap op. Vol vertrouwen gaan we de nacht in met hopelijk een morgen met minder slangetjes.

• 26 Oktober 2017 - 21:10

Zoé En Gerard:

Fijn dat goed is gegaan, was een heftige dag voor jullie. Ik hoop dat de nacht rustig verloopt. Veel sterkte en succes de komende rijd.
    Knuffel

• 26 Oktober 2017 - 23:12

Nel En Rens :

Fijn dat het goed is gegaan met de operatie en dat ze goed reageert.
    Een goede nacht en veel sterkte allemaal vooral Mirte.
    Dikke knuffel van ons

• 27 Oktober 2017 - 07:16

Bert:

Hee Inge! Wat fijn te lezen dat het goed gegaan is! En Mirthe zo supersterkstoer is! Ik zeg zelfs: SuperSTERstoer! Denk aan jullie!

• 27 Oktober 2017 - 15:14

Mieke:

Lieve Inge, Herman, Brecht, Mirte, Kurt en Norah,
    Wat een goede berichten! Ik ben er erg blij mee. Hoop dat Mirte een goede nacht heeft gehad. En jullie ook, na deze spannende dag.
    Liefs, Mieke

• 27 Oktober 2017 - 15:36

AnnA:

Psssssstttt.......pssssssttt......Mirte ben je wakker en voel je je beter dan gisteren na de operatie?
    Wat ben jij een "supersterkestoerester"
    Iederen is hardstikke trots op jou.
    Gelukkig is de operatie achter de rug en hopelijk verloopt je herstel goed.

Djow en Puk zijn nu bij ons en zeggen: WORDT MAAR SNEL BETER!!

Het allerbeste en vele vlindergroetjes van Willem....Djow....Puk....AnnA.

Natuurlijk ook voor Mam en Pap ..... Brecht....Kurt.....Norah het beste gewenst enne......petje af voor jullie......