Weer terug op de afdeling - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu Weer terug op de afdeling - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirte Mondeel - WaarBenJij.nu

Weer terug op de afdeling

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Mirte

27 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

De nacht op de IC was erg onrustig met een huilende baby en veel gepiep. Mirte vond de zuurstof erg vervelend dus toen ze om 4 uur vannacht hoorde dat ze die niet meer nodig had was dat een grote opluchting. In de ochtend mochten er nog meer slangetjes weg en nu is er weer 1 arm vrij. Heel fijn! Medisch gezien gaat alles goed. Alles blijft stabiel maar Mirte zit er wel een beetje doorheen. Moe, pijn en misselijkheid. Als ze spuugt en we daarna haar bed moeten verschonen is het haar echt even teveel. Maar gelukkig mag ze terug naar de afdeling, naar de rust van een eenpersoonskamer en met haar eigen posters.
S middags slaapt ze een beetje en ze krijgt oma op bezoek en s middags ook nog Brecht, Kurt en Norah. Ze geniet ervan naar het geklets van iedereen te luisteren.

Eind vd middag komen helaas de gedronken bekers er toch weer uit en wat een gedoe is het dan weer voor r als het bed verschoond moet worden.

Opa en oma komen zo even bij haar op visite en wij gaan met de rest van ons kroost thuis eten. Wat een luxe dat we zo dichtbij wonen en dat oma de pannen eten al voor ons heeft klaargezet.

Papa slaapt vannacht bij Mirte.

• 27 Oktober 2017 - 18:18

Kim:

Wat fijn weer je eigen kamer Mirte! Hopelijk ben je snel niet meer misselijk en kun je lekker in je bed blijven!

• 27 Oktober 2017 - 18:24

Marleen, Bart, Fien, Roos:

Lieve Mirte,
    Ook wij vinden jou super stoer en super lief! We hopen dat je je steeds beter gaat voelen. Fien is bezig met een mooie vlinderkaart, die sturen we zsm naar je op.
    We wensen jou beterschap en tot gauw!
    Liefs van ons 4

• 27 Oktober 2017 - 20:15

Marc-Jan:

Dank voor de frequente updates; fijn om te kunnen volgen hoe het met Mirte gaat. Sterkte allemaal!

• 27 Oktober 2017 - 23:37

Trudie Veldman :

Lieve Mirte, wat naar dat je zo misselijkbent, wel fijn dat je weer naar je , eigen, kamer mag